Onze werkwijze

SUPPOHRT levert POH GGZ professionals aan huisartsen(praktijken) en gemeenten en neemt alle rompslomp uit handen. Kwaliteit van zorg is hierbij onze prioriteit en onze diensten kosten u niets. U houdt controle over uw inkomsten van zorgverzekeraars en indien gewenst helpen wij u bij het samenstellen van de contracten. U profiteert daarbij van collectief voordeel m.b.t. triage, eHealth en consultatie bij KSYOS. Wist u dat wij zijn vrijgesteld van btw?

Werkwijze SUPPOHRT

Onze werkwijze

Zo gaan wij te werk

Wij ondersteunen u vanaf het eerste contact tot aan de plaatsing van een praktijkondersteuner die bij u past. Maar ook daarna blijven wij in beeld om te zorgen voor een soepele samenwerking. Met ons uitgebreide bestand aan praktijkondersteuners (POH GGZ en POH GGZ Jeugd) weten we altijd een goede match te vinden, voor zowel de huisartspraktijk/gemeente als de praktijkondersteuner zelf. Ontdek onze werkwijze in 4 stappen en ervaar de toegevoegde waarde van SUPPOHRT.

1. Kennismaking en inventarisatie

Na het eerste contact plannen we een kennismaking in. Tijdens de kennismaking luisteren we naar uw wensen en leggen we uit hoe de zorg van SUPPOHRT dienstverlening hierop aansluit. Daarnaast is het belangrijk dat we een beeld hebben bij de cultuur binnen de huisartsenpraktijk en de omgeving. Zo kunnen we ervoor zorgen dat de praktijkondersteuner niet alleen de juiste ervaring en kennis heeft, maar ook goed past binnen de rest van uw team en natuurlijk bij de cliënten.

2. Voorstellen kandidaten

Na de kennismaking en inventarisatie gaan wij op zoek naar passende kandidaten. Wij selecteren kandidaten waarvan wij denken dat ze het beste passen en stellen hen aan u voor. In een persoonlijk één-op-één gesprek met de kandidaten kunt u kennismaken, vragen stellen en beoordelen of er een match is. Uit de voorgestelde kandidaten kiest u vervolgens uw ideale match.

3. Start werkzaamheden ideale POH GGZ professional

Na de selectie van de ideale POH GGZ professional voor uw praktijk/gemeente wordt alle documentatie in orde gemaakt en kan uw nieuwe praktijkondersteuner aan de slag. 

4. Borging

SUPPOHRT onderhoudt stelselmatig contact met zowel de huisartsenpraktijk/gemeente als onze praktijkondersteuners. Dit doen we om structureel de tevredenheid te meten en daarmee uiteindelijk de kwaliteit te borgen. Wij zorgen voor onder meer bijscholing en intervisie van uw praktijkondersteuners met andere SUPPOHRTers. Zo kunt u ervan op aan dat SUPPOHRT duurzaam de kwaliteit blijft bieden waar u recht op hebt en u hebt er zelf geen omkijken naar.

Dit beloven wij

Wat je van ons mag verwachten

Als onze dienstverlening geld kost, betalen wij het verschil terug.

Wij garanderen dat de samenwerking met SUPPOHRT u geen geld kost. Wij werken met een vast uurtarief dat in beginsel iets lager ligt dan de vergoeding van de verzekeraar. Als dat om welke reden dan ook niet zo is, betaalt SUPPOHRT het verschil terug.

Als u ooit niet tevreden bent over onze dienstverlening, zorgen wij altijd voor een passende oplossing.

Huisartsenpraktijken en gemeenten gaan met ons een contract aan voor het leveren van POH GGZ zorg. Binnen deze overeenkomst bent u altijd verzekerd van een passende professional die past bij uw situatie. Wij nemen hierin verantwoordelijkheid.

Beschikbaarheid gegarandeerd.

U zit nooit langer dan 1 maand zonder POH GGZ. Als een POH-GGZ medewerker uit dienst gaat, dan zorgen wij ervoor dat u niet langer dan één maand zonder praktijkondersteuner zit.

De cliënt beoordeelt de POH-GGZ hoger dan een 8.

U kunt er altijd zeker van zijn dat wij kwalitatieve praktijkondersteuners leveren. Uit onderzoek bij cliënten worden onze POH-GGZ professionals hoger dan een 8 beoordeeld. Onze naam is synoniem voor kwaliteit.

Neem contact op

Wij helpen u graag

Inschrijven nieuwsbrief

Altijd op de hoogte